Followers

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Thursday, September 19, 2013

kisah sedih melanda diriku...

salam...
baru-baru ni sewaktu saya berada di rumah saya di JB, saya dikejutkan dengan perkhabaran yang tak pernah saya jangkakan...suami wa...datang hospital khoo teck phuat di Yishun...i got into accident...berderau darah...tak tahu nak buat apa...cepat2 solat magrib...terus drive kete untuk masuk singapore...set2 gps takde plak hospital tu...serious memang rase blurr...macamana ni...

memang tekad...tak kiralah macamana nak pegi hospital tu, dah sampai kang baru fikir...masa tu tuhan je yang tahu betapa berdebarnya saya...air mata bercucuran dari masuk kereta sampailah masuk di kastam singapore...mase tu kepala memang ingat yang negatif je...tapi mulut asyik kata in sya allah dia tak apa2...otak dan mulut dah tak sehala...bila hampir masuk ke kastam, abah mertua call, dia kata dah tau ke? tadi abah sempat naek ambulans sama2 dengan Jas (nama suami) lagilah makin laju air mata bercucuran...

rasa belum cukup berkhidmat kepada suami...rase banyak lagi belum buat bersama...belum ada anak dengannya...masih banyak cacat cela...ya allah bagilah peluang untuk saya berkhidmat kepadanya...untuk saya terus menyayanginya...

bila sampai di rumah mak mertua, mak terus tahan teksi untuk ke hospital tu...sesampai di hospital, abah tunjuk box dan helmet abang...dah ingat box tercampak ke...apalah keadaannya abang...bila dibenarkan melawat abang, memag terus peluk abang...dah tak malu dengan mak abah bila saya menangis sekali lagi macam anak kecik...memang saya takut saya akan kehilangannya...dan memang kesian tengok keadaannya banyak luka sana sini...tangan kanannya berbalut...patah...ya allah syukurla dia tak apa2...saya tak dapat bayangkan apa yang akan terjadi pada saya sekiranya dia tiada...sesungguhnya betullah orang kata masa dia ada, kita kurang hargai...tapi bila dia tiada kita tercari-cari...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen. Jangan serik untuk singgah lagi ke blog ini

Popular Posts

CADANGAN SUPLEMEN UNTUK SEMUA MASYARAKAT

Anti – Aging
Vivix

Anti- Oxidant

Carotomax,Vitamin C, Vitamin E, Vivix

Asma, Sinus (Resdung),Alergik, (Gegata), Ekzema
Alfalfa,Vitamin B Complex, Vitamin C { ( + Herbal Blend) untuk Ekzema}

Set Menyusu
Vita-Lea,Vitamin B Complex, Vitamin C, Alfalfa, ESP, Ostematrix, Omega Guard, PD

Kesihatan Kanak-kanak
Chewable Vita-Lea, Chewable Vitamin C, Omega Guard, Mealshake

Set Pantang
Vita-Lea,Vitamin B- Complex, Vitamin C, Zinc, Vitamin E, ESP,

Set Diabetis
GLA – Complex, Vitamin C, Vivix, Zink, CoQ Health, Vitalea, ESP

Set Gout
PD, Omega Guard, Alfalfa

Set Penggiat Imun
Nutriferon, Vivix, Vit C, coQ Health

Set Darah Tinggi
Omega Guard, CoQ Health, Garlic

Kesihatan Lelaki
Vita– lea, Vitamin B – Complex, Vitamin C, Vitamin E, Ostematrix, Omega Guard, PD

Wanita Mengandung
Vita– Lea, Vitamin B- Complex, Vitamin C, ESP, Ostematrix, Omega Guard

Rawatan Kulit
Vitamin B – Complex, Vitamin C, Vitamin E, ESP, Ostematrix, Vivix

Set Pengurusan Berat
Lecithin, Cinch Shake Mix, Cinch Energy Tea Mix

Individu Yang Tidak Meminati Tablet atau kapsul
Mealshake, Cinch, ESP, Vivix, Nutriferon

Search