Followers

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Thursday, October 9, 2014

hantaran set kecantikan

Assalamualaikum, hi bloggers...
Saya dan suami dah berkahwin selama 4tahun...kalaulah boleh diputarkan waktu, saya terasa nak kembali semula saat sewaktu kami membuat persiapan untuk membuat hantaran sewaktu pertunangan kami...rasa seronok sangat terutama masa membeli barangan untuk diletakkan atas dulang...hanya 1 malam kami membeli barangan hantaran...memang macam lipas kudung:) 13 dulang berbalas 11

Tipsnya waktu tunang, naik semua barangan mahal seperti jam, handbag, kasut, barangan makeup, set kecantikan, minyak wangi kerana waktu nikah kita akan memerlukan duit yg lebih banyak untuk majlis resepsi...biar waktu tu, kita hanya buat hantaran yang simple seperti gula2, coklat, kek, buah2














 

Bila nak beli set kecantikan atau make up, kami menjadi buntu...saya bukan seorang yang suka bermake up...dan saya takde set kecantikan yang saya suka sebab selalu bertukar2...bila lalu di depan kedai bodyshop, ternampaklah set bodyshop yang dah siap dalam bakul...so saya belikan untuk bakal tunang, dan bakal tunang pun beli untuk saya...dan saya tak pernah beli set bodyshop pun...alangkah baiknya kalau saya dah kenal shaklee masa ni sudah tentu saya akan minta cik tunang belikan saya set nutriwhite...set yang sangat suka...membuatkan saya tak sabar nak cuci muka setiap hari...memang setanding dengan jenama yang bernilai beribu...i like i love


No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen. Jangan serik untuk singgah lagi ke blog ini

Popular Posts

CADANGAN SUPLEMEN UNTUK SEMUA MASYARAKAT

Anti – Aging
Vivix

Anti- Oxidant

Carotomax,Vitamin C, Vitamin E, Vivix

Asma, Sinus (Resdung),Alergik, (Gegata), Ekzema
Alfalfa,Vitamin B Complex, Vitamin C { ( + Herbal Blend) untuk Ekzema}

Set Menyusu
Vita-Lea,Vitamin B Complex, Vitamin C, Alfalfa, ESP, Ostematrix, Omega Guard, PD

Kesihatan Kanak-kanak
Chewable Vita-Lea, Chewable Vitamin C, Omega Guard, Mealshake

Set Pantang
Vita-Lea,Vitamin B- Complex, Vitamin C, Zinc, Vitamin E, ESP,

Set Diabetis
GLA – Complex, Vitamin C, Vivix, Zink, CoQ Health, Vitalea, ESP

Set Gout
PD, Omega Guard, Alfalfa

Set Penggiat Imun
Nutriferon, Vivix, Vit C, coQ Health

Set Darah Tinggi
Omega Guard, CoQ Health, Garlic

Kesihatan Lelaki
Vita– lea, Vitamin B – Complex, Vitamin C, Vitamin E, Ostematrix, Omega Guard, PD

Wanita Mengandung
Vita– Lea, Vitamin B- Complex, Vitamin C, ESP, Ostematrix, Omega Guard

Rawatan Kulit
Vitamin B – Complex, Vitamin C, Vitamin E, ESP, Ostematrix, Vivix

Set Pengurusan Berat
Lecithin, Cinch Shake Mix, Cinch Energy Tea Mix

Individu Yang Tidak Meminati Tablet atau kapsul
Mealshake, Cinch, ESP, Vivix, Nutriferon

Search