Followers

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Friday, October 3, 2014

Buat masker sendiri di rumah?

Assalamualaikum...
Hi bloggers...
Yeay dah cuti sekolah, walaupun hanya 3 hari...sape tak suka cuti kan...
Harini saya nak ajar buat masker sendiri di rumah...
Bahan2nya mudah sahaja...

1/4 shaklee collagen powder (promo bulan lepas)
1 biji vitamin e dikeluarkan minyaknya
Sedikit vivix
1/2 sudu makan ESP (Mentang2lah tengah promo bulan ni)
Sedikit air




Campurkan semua bahan dalam satu mangkuk...
Kacau pakai jari pun boleh...
(Terasa jari yang mengacau ramuan ni lebih lembut, tak caye ke?)



Kemudian saya masukkan dalam fridge...kalau ada air sejuk boleh terus campurkan...kat rumah saya xde air sejuk, so saya masukkan dalam fridge dalam setengah jam...sempatlah buat kerja lain sementara nak tunggu sejuk...

Dah siap...bole tepek kat muka...
Mudahnya bila boleh buat masker sendiri di rumah...
Lebih jimat dari segi masa, duit, tenaga...yang penting ia selamat dan semula jadi

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen. Jangan serik untuk singgah lagi ke blog ini

Popular Posts

CADANGAN SUPLEMEN UNTUK SEMUA MASYARAKAT

Anti – Aging
Vivix

Anti- Oxidant

Carotomax,Vitamin C, Vitamin E, Vivix

Asma, Sinus (Resdung),Alergik, (Gegata), Ekzema
Alfalfa,Vitamin B Complex, Vitamin C { ( + Herbal Blend) untuk Ekzema}

Set Menyusu
Vita-Lea,Vitamin B Complex, Vitamin C, Alfalfa, ESP, Ostematrix, Omega Guard, PD

Kesihatan Kanak-kanak
Chewable Vita-Lea, Chewable Vitamin C, Omega Guard, Mealshake

Set Pantang
Vita-Lea,Vitamin B- Complex, Vitamin C, Zinc, Vitamin E, ESP,

Set Diabetis
GLA – Complex, Vitamin C, Vivix, Zink, CoQ Health, Vitalea, ESP

Set Gout
PD, Omega Guard, Alfalfa

Set Penggiat Imun
Nutriferon, Vivix, Vit C, coQ Health

Set Darah Tinggi
Omega Guard, CoQ Health, Garlic

Kesihatan Lelaki
Vita– lea, Vitamin B – Complex, Vitamin C, Vitamin E, Ostematrix, Omega Guard, PD

Wanita Mengandung
Vita– Lea, Vitamin B- Complex, Vitamin C, ESP, Ostematrix, Omega Guard

Rawatan Kulit
Vitamin B – Complex, Vitamin C, Vitamin E, ESP, Ostematrix, Vivix

Set Pengurusan Berat
Lecithin, Cinch Shake Mix, Cinch Energy Tea Mix

Individu Yang Tidak Meminati Tablet atau kapsul
Mealshake, Cinch, ESP, Vivix, Nutriferon

Search