Followers

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Friday, August 29, 2014

kenapa saya perlu ambil GLA?

Assalamualaikum...
harini saya nak share kenapa saya ambil GLA...

Sebab yang pertama, saya nak ZURIAT
Usia perkahwinan saya dan suami dah menjejak ke 4 tahun...sebelum ni dah cuba pelbagai produk kesuburan...baik yang beli di klinik mahupun yang beli di farmasi...baik yang pil mahupun yang syrup...nak mengandung,  kita usahakan betulkan hormon...alhamdulillah, period saya lancar...cuma kadang kala senggugut (+ ostematrix ) untuk mengurangkan impak kesakitan ketika datang bulan

sebab yang kedua, saya ada FIBROID
Pada bulan April yang lalu, saya dan suami pergi berjumpa doktor untuk mengetahui status kesihatan kami berdua. Setelah dibuat pemeriksaan, didapati saya mempunyai fibroid sebesar 5 cm yang mungkin mengganggu rahim saya (yang ni perlukan temujanji berikutnya untuk mengetahui samada ia mengganggu atau tidak saluran peranakan)

sebab yang ketiga, saya nak CANTIK
Tanyalah mana-mana wanita, mesti nak kelihatan cantik...terutama bila suami tegur...'abang perasan, syg makin cantik lah sekarang'...hehehehe...dari mata jatuh ke hati...dan memang isteri disuruh berhias-hias...bercantik-cantik untuk tatapan suamikan...bila cantik suami makin sayang:)

sebab yang keempat, saya ada masalah RAMBUT GUGUR
Penggunaan syampu yang tidak sesuai, makan makanan yang tidak seimbang menjadi punca rambut mudah gugur. Takut juga kalau bbanyak sangat rambut gugur, mau botak akhirnya...rambut kan mahkota wanita...dengan pengambilan GLA akan membantu membaiki masalah keguguran rambut

sebab yang keempat, MENGHALANG TEKANAN DARAH TINGGI
Tugas saya seharian di sekolah, berhadapan dengan pelajar-pelajar nakal membuatkan tekanan darah saya selalu naik kerana marahkan pelajar-pelajar yang malas, pelajar-pelajar yang bermain-main... ditambah dengan tugasan yang rencam di sekolah membuatkan cikgu kurang dapat rehat secukupnya...dikhabarkan cikgu adalah golongan yang banyak ditempatkan di hospital mental atau hospital mental kerana tahap kestrssan yang melampau...tekanan darah tinggi ada kaitan dengan sakit jantung dan strok..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen. Jangan serik untuk singgah lagi ke blog ini

Popular Posts

CADANGAN SUPLEMEN UNTUK SEMUA MASYARAKAT

Anti – Aging
Vivix

Anti- Oxidant

Carotomax,Vitamin C, Vitamin E, Vivix

Asma, Sinus (Resdung),Alergik, (Gegata), Ekzema
Alfalfa,Vitamin B Complex, Vitamin C { ( + Herbal Blend) untuk Ekzema}

Set Menyusu
Vita-Lea,Vitamin B Complex, Vitamin C, Alfalfa, ESP, Ostematrix, Omega Guard, PD

Kesihatan Kanak-kanak
Chewable Vita-Lea, Chewable Vitamin C, Omega Guard, Mealshake

Set Pantang
Vita-Lea,Vitamin B- Complex, Vitamin C, Zinc, Vitamin E, ESP,

Set Diabetis
GLA – Complex, Vitamin C, Vivix, Zink, CoQ Health, Vitalea, ESP

Set Gout
PD, Omega Guard, Alfalfa

Set Penggiat Imun
Nutriferon, Vivix, Vit C, coQ Health

Set Darah Tinggi
Omega Guard, CoQ Health, Garlic

Kesihatan Lelaki
Vita– lea, Vitamin B – Complex, Vitamin C, Vitamin E, Ostematrix, Omega Guard, PD

Wanita Mengandung
Vita– Lea, Vitamin B- Complex, Vitamin C, ESP, Ostematrix, Omega Guard

Rawatan Kulit
Vitamin B – Complex, Vitamin C, Vitamin E, ESP, Ostematrix, Vivix

Set Pengurusan Berat
Lecithin, Cinch Shake Mix, Cinch Energy Tea Mix

Individu Yang Tidak Meminati Tablet atau kapsul
Mealshake, Cinch, ESP, Vivix, Nutriferon

Search