Followers

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Thursday, August 15, 2013

JANA PENDAPATAN SAMPINGAN DENGAN SHAKLEE...

 
adakah anda menghadapi masalah kewangan seperti dalam kartun di atas? suatu ketika dulu, saya pun menghadapi masalah itu...nama saya pernah masuk dalam blacklist PTPTN...kena tahan kat kastam...yelah malas nak bayar+ duit asyik tak cukup...kadang2 keluarkan duit tabung haji sebab tak cukup duit nak cover belanja bulan2...join kutu tapi tak tahu ke mana perginya duit kutu bila tiba turn dapat duit kutu tu...dan yang paling terkilan, tak dapat bagi mak abah duit bulan2 sebab duit tak cukup...nak simpan tabung lagilah jauh, kang terdesak2 korek tabung...ni belom ade anak kalo dah ade anak nanti macamana?? mak dah bising suh beli rumah sendiri...tapi rumah di jb ni mana ada yang rm300k ke bawah...sumenya rm450k hingga berjuta-juta...belanja bulan2 bukan makin berkurang...lagipun saya ni bukan kaki shopping pun...tapi still tak dapat simpan duit...

sehinggalah saya diperkenalkan dengan shaklee oleh kakak...asalnya tak tahu pun leh buat duit dengan shaklee...tapi tak rugikan kalau cuba...saya bagi setahun pada diri ni cuba shaklee, kalau tak berjaya berhenti jelah...saya mula join shaklee bulan JAN 2013...bonus pertama saya RM23...itupun dah cukup seronok...siapa nak bagi walau seringgit pun senang2 je...makin semangat bila bulan FEB 2013, saya dapat bonus RM100...wow:) dah 3 angka...baru dua bulan join...ini cerita betul tau bukan saya saja reka...bulan MAC RM216.10...bulan APR dah meningkat kepada RM444.08...sehinggalah bulan lepas JULAI, saya dapat RM677.80...so far jumlah BONUS yang saya dapat bulan2 makin meningkat...kalau tak pun meningkat, jumlahnya mungkin berkurang RM10-RM20 je...tak jauh...saya sedang mengejar untuk bonus RM1K...seronokkan...kakak saya bulan2 bonus SHAKLEE yang masuk akaun dia memang RM1K++...jangan terkejut kalau suatu hari bonus yang bakal saya dapat daripada shaklee RM3JUTA...tak mustahil sebab memang ada yang dah dapat lebih daripada itu...
saya berdoa dengan kongsikan maklumat ni, tidak membuatkan saya riya' dengan harta yang dipinjamkan oleh Allah, kita hanya pemegang amanah yang ditugaskan untuk meenjaganya...tapi saya harap dengan perkongsian ni, saya akan dapat membuka mata-mata orang di luar sana untuk mengubah hidup kalian ke arah kehidupan yang lebih baik...SAYA NAK JADI MUSLIMAH JUTAWAN SEBAB SAYA NAK TOLONG LEBIH BANYAK ORANG UNTUK SIHAT DAN KAYA...TERUTAMANYA ORANG MELAYU...KERANA SAYA BANGSA MELAYU...

SYIKIN, Shaklee ID: 919352 | donatcoklat@gmail.com| 0197905220| |FB:Syikin Hashim       
    Page AlyaSofiya Your Health Buddy

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen. Jangan serik untuk singgah lagi ke blog ini

Popular Posts

CADANGAN SUPLEMEN UNTUK SEMUA MASYARAKAT

Anti – Aging
Vivix

Anti- Oxidant

Carotomax,Vitamin C, Vitamin E, Vivix

Asma, Sinus (Resdung),Alergik, (Gegata), Ekzema
Alfalfa,Vitamin B Complex, Vitamin C { ( + Herbal Blend) untuk Ekzema}

Set Menyusu
Vita-Lea,Vitamin B Complex, Vitamin C, Alfalfa, ESP, Ostematrix, Omega Guard, PD

Kesihatan Kanak-kanak
Chewable Vita-Lea, Chewable Vitamin C, Omega Guard, Mealshake

Set Pantang
Vita-Lea,Vitamin B- Complex, Vitamin C, Zinc, Vitamin E, ESP,

Set Diabetis
GLA – Complex, Vitamin C, Vivix, Zink, CoQ Health, Vitalea, ESP

Set Gout
PD, Omega Guard, Alfalfa

Set Penggiat Imun
Nutriferon, Vivix, Vit C, coQ Health

Set Darah Tinggi
Omega Guard, CoQ Health, Garlic

Kesihatan Lelaki
Vita– lea, Vitamin B – Complex, Vitamin C, Vitamin E, Ostematrix, Omega Guard, PD

Wanita Mengandung
Vita– Lea, Vitamin B- Complex, Vitamin C, ESP, Ostematrix, Omega Guard

Rawatan Kulit
Vitamin B – Complex, Vitamin C, Vitamin E, ESP, Ostematrix, Vivix

Set Pengurusan Berat
Lecithin, Cinch Shake Mix, Cinch Energy Tea Mix

Individu Yang Tidak Meminati Tablet atau kapsul
Mealshake, Cinch, ESP, Vivix, Nutriferon

Search