Followers

DISCLAIMER

Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi dilaman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose apa jua penyakit. Pembaca digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan


Tuesday, June 18, 2013

KAYA DENGAN SHAKLEE, BOLEH KE?

DULU...
Dulu saya selalu cakap ngan adik...bestnya kalau dapat duit selepuk banyak...dapat beli macam2...dapat pergi melancong sana sini...dapat beli rumah...dapat bayar hutang PTPTN...dll

duit selepuk banyak saya pernah dapat sekali masa backdated gaji...dapatlah RM 6K lebih kot...bayar downpayment kereta Myvi RM5K...sekali lagi masa kuar duit KWSP...dapat berapa ntah...beli mesin basuh dan bayar duit PTPTN itupun bayar bunga je RM6 kot...duit hantaran kawen memang sepenuhnya bagi pada mak RM10K...tak juga dapat merasa duit selepuk...huhuhuhu dijodohkan dengan lelaki yang pendapatan sederhana, bilalah nak kaya ni...memang gaji saya sebagai cikgu tak cukup...masuk minggu kedua setelah bayar segala bil2 dah habis terpaksa guna duit hubby...pasal duit memang boleh buat kita stress kan...

rase stress...saya ada simpan duit kat Tabung Haji (tapi bila sesak korek juga)...saya dan suami ade melabur dalam Public Mutual...(memang tak boleh korek hahahha) dan biasalah nak bayar insurans lagi...stressla banyak komitmen...tapi sumber gaji masih sama...

SEKARANG...
saya tak pernah terfikir yang saya akan terlibat dengan MLM...bezanya SHAKLEE bukan macam MLM biasa...yang HEADHUNTING...shaklee ni unik...AWAK BUAT AWAK DAPAT...AWAK MALAS AWAK TAK DAPAT...saya dah join selama 6bulan...bermula dengan untuk makan sendiri...saya dapat rase kesannya lain sebelum saya amik suplement...so saya nak share dengan semua orang...apa yang saya dapat selain kesihatan yang lebih baik saya dapat DUIT BONUS...dan DUIT BONUS tu makin bertambah bulan demi bulan...sangat seronok bila pertengahan bulan kawan2 mengadu duit dah nak habis saya masih boleh menarik nafas lega sebab saya tahu dalam akaun bank saya akan berisi duit BONUS SHAKLEE...bulan pertama RM20++...bulan kedua dan ketiga RM200++ bulan 4-5 RM400++ saya sedang berusaha untuk kejar bonus 4 angka...seronokkan dapat duit tambahan...ada di kalangan pengedar shaklee dah dapat bonus bulanan 5-6 angka...bulanan tau bukan tahunan...baru cite pasal BONUS lain kali saya akan cite plak pasal lain2 istimewanya ahli SHAKLEE...


SYIKIN, Shaklee ID: 919352 | donatcoklat@gmail.com| 0197905220| |FB:Syikin Hashim       
    Page AlyaSofiya Your Health Buddy

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana meninggalkan komen. Jangan serik untuk singgah lagi ke blog ini

Popular Posts

CADANGAN SUPLEMEN UNTUK SEMUA MASYARAKAT

Anti – Aging
Vivix

Anti- Oxidant

Carotomax,Vitamin C, Vitamin E, Vivix

Asma, Sinus (Resdung),Alergik, (Gegata), Ekzema
Alfalfa,Vitamin B Complex, Vitamin C { ( + Herbal Blend) untuk Ekzema}

Set Menyusu
Vita-Lea,Vitamin B Complex, Vitamin C, Alfalfa, ESP, Ostematrix, Omega Guard, PD

Kesihatan Kanak-kanak
Chewable Vita-Lea, Chewable Vitamin C, Omega Guard, Mealshake

Set Pantang
Vita-Lea,Vitamin B- Complex, Vitamin C, Zinc, Vitamin E, ESP,

Set Diabetis
GLA – Complex, Vitamin C, Vivix, Zink, CoQ Health, Vitalea, ESP

Set Gout
PD, Omega Guard, Alfalfa

Set Penggiat Imun
Nutriferon, Vivix, Vit C, coQ Health

Set Darah Tinggi
Omega Guard, CoQ Health, Garlic

Kesihatan Lelaki
Vita– lea, Vitamin B – Complex, Vitamin C, Vitamin E, Ostematrix, Omega Guard, PD

Wanita Mengandung
Vita– Lea, Vitamin B- Complex, Vitamin C, ESP, Ostematrix, Omega Guard

Rawatan Kulit
Vitamin B – Complex, Vitamin C, Vitamin E, ESP, Ostematrix, Vivix

Set Pengurusan Berat
Lecithin, Cinch Shake Mix, Cinch Energy Tea Mix

Individu Yang Tidak Meminati Tablet atau kapsul
Mealshake, Cinch, ESP, Vivix, Nutriferon

Search